مسئول بسیج اصناف خوزستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف خوزستان

سرهنگ دلاور عسکری گفت: توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بین نیازمندان استان آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ - 18May 2020

تهیه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «دلاور عسکری» مسئول بسیج اصناف خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی توسط بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، این بسته‌‌های معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا و  محرومان فاقد درآمد توزیع  می‌شود.

وی با بیان اینکه بازاریان، اصناف و فعالان اقتصادی استان علی‌رغم تعطیلی در تهیه بسته‌های معیشتی همکاری داشتند، ادامه داد: ۲ هزار بسته توسط حوزه‌های بسیج اصناف در سطح مناطق محروم شهرستان‌ها و سه هزار بسته نیز در مناطق محروم مرکز استان توزیع می‌شود، خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و بسته‌ها در اسرع وقت به آن‌ها خواهد رسید.
                         
سرهنگ عسکری گفت: بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده شامل مواد شوینده و بهداشتی، برنج، شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه و سویا است که با همیاری و کمک اصناف و بازاریان، تجار و خیّرین بازاری اهواز تهیه شدند.

وی با بیان اینکه سازمان اقدام به تشکیل ستاد مقابله با کرونا با عضویت سازمان صمت اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و اتحادیه‌های مرتبط در شهرستان‌ها کرده است، افزود: برنامه‌های میز خدمت برای آموزش ارباب‌رجوع در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی، تکریم طلایه‌داران جبهه ایثار در بیمارستان رازی از سوی اتحادیه گل و گیاه با تقدیم گل ازجمله اقدامات صورت گرفته در دوران کرونا است.

مسئول بسیج اصناف خوزستان بیان داشت: اجرای طرح جهادی یاری‌رسانی و ضدعفونی کردن بازار با مشارکت اتاق اصناف، بسیج اصناف و شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا و روحیه‌بخشی به کارکنان بیمارستان‌ها تاکنون از سوی این سازمان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار