مسئول بسیج رسانه خوزستان مطرح کرد؛

عملکرد مطلوب رسانه‌های خوزستان در بحران کرونا

سجاد بهمئی گفت: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور و استان خوزستان رسانه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در همه صحنه ها حضوری مستمر داشته و با اطلاع‌رسانی به رفع کمبودهای درمانی استان کمک کردند.
کد خبر: ۳۹۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ - 18May 2020

رسانه‌های خوزستان عملکرد بسیار خوبی از خود در بحران کرونا به نمایش گذاشتند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سجاد بهمئی» مسئول بسیج رسانه خوزستان امروز با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در پوشش و  انعکاس مطلوب اخبار استان به‌ویژه اخبار مربوط به بحران کرونا، اظهار داشت: در راستای اقدامات بسیار خوب اصحاب رسانه در حوزه اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و آموزش‌های عمومی و به‌منظور خدمت به اصحاب رسانه و کمک به خبرنگاران زحمتکش در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجادکنندگان جریانات مثبت رسانه‌ای، سازمان بسیج رسانه خوزستان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی جهت اهدا به خبرنگاران کرده است.

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، مواد ضدعفونی و دستمال کاغذی است.

بهمئی گفت: از روزهای نخست شیوع کرونا در کشور و استان خوزستان رسانه‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در همه صحنه ها حضوری مستمر داشته و با اطلاع رسانی به رفع کمبودهای درمانی استان کمک کردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به آسیب بسیاری از مشاغل به دلیل شیوع کرونا افزود: کرونا باعث شد تا بسیاری از مشاغل از بین برود و افراد بسیاری بیکار شوند؛ یکی از قشرهایی که در این روزها علی‌رغم زحمات بسیار با مشکل مواجه شد، اصحاب رسانه بودند که باید از زحمات آنان قدردانی شود.

وی با اشاره به کمک‌های انجام‌شده به اصحاب رسانه گفت: یکی از اهداف سازمان بسیج رسانه حمایت از رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف است و به همین دلیل برای رسانه‌های استان بسته‌های حمایتی و معیشتی در نظر گرفتیم تا بتوانیم به‌نوعی از زحمات آنان تقدیر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار