معرفی کتاب؛

«2196»

کتاب «2196» روایت 2196 روز رفاقت «بهزاد باقری» با شهید «محمد آزادبخت» است که به سفارش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۳۹۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷ - 19May 2020

«2196»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، کتاب «2196» روایت 2196 روز رفاقت «بهزاد باقری» نویسنده کتاب با شهید «محمد آزادبخت» و زندگینامه و خاطراتی از این شهید والامقام است که به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب 280 صفحه‌ای را انتشارات «پراکنده» در سال 1397 با حمایت دانشگاه علوم پزشکی لرستان چاپ و منتشر کرد.

برشی از متن کتاب:

اولین دوره آموزشی به سلامت و بدون تلفات به پایان رسید. همه نیروها جهت اعزام به واحد بسیج معرفی شدند. تعدادی از پاسداران از جمله فرمانده پادگان اعزام شدند ما باز هم بدون فرمانده ماندیم ولی از پس کارها بر می‌آمدیم.

مسئول آموزش برای اینکه خستگی را از تنمان به در کند و نتوانیم دوره‌های بعدی را به خوبی بگذرانیم، یک هفته خودرو پادگان را با راننده در اختیار ما سه نفر گذاشت؛ یعنی من، منصور قاسمی و ایرج میرزایی. برای تبرک کار و استمداد از خوبان خدا تصمیم گرفتیم به زیارت حضرت معصومه (س) برویم. حالا چطور از دوستم خداحافظی می‌کردم. کاش او هم مربی بود. کاش با ما کار می‌کرد یا من با او کار می‌کردم ولی او از نیروهای حفاظت بود. چون اداره اطلاعات هم در حال تشکیل شدن بود و جریان منافقین شدت پیدا کرده بود، کمتر همدیگر را می‌دیدیم ولی هر گز قرار مسجدمان فراموش نمی‌شد.

به هر صورت همراه ایرج و منصور همان روز حرکت کردیم. ناهاری در بین راه صرف شد و نمازمان را شکسته خواندیم و راه افتادیم به طرف قم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها