مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول:

خلق آثار فاخر فرهنگی و هنری اولویت برنامه های امسال در سالروز چهارم خرداد است

بهزاد جولایی گفت: خلق آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس در باب مقاومت جانانه مردم دزفول از اولویت های برنامه های امسال ما در سالروز چهارم خرداد است.
کد خبر: ۳۹۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ - 18May 2020

خلق آثار فاخر فرهنگی و هنری اولویت برنامه های امسال ما در سالروز چهارم خرداد است

سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز به تشریح برنامه‌های چهارم خرداد، سالروز مقاومت مردم دزفول پرداخت و اظهار داشت: خلق آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس در باب مقاومت جانانه مردم دزفول از اولویت های برنامه های امسال ما در سالروز چهارم خرداد است.

وی افزود: تبدیل تهدید به فرصت از آموخته های نسل ما در دوران دفاع مقدس است و به همین منظور و طی جلسات متعددی که برگزار کردیم رویکرد برنامه های امسال چهار خرداد را با توجه به تهدید ویروس کرونا به فرصت استفاده از فضای فرهنگی، هنری و مجازی تبدیل کردیم که بزودی نتایج آن را تقدیم مردم عزیز خوزستان و دزفول خواهیم کرد.

جولایی گفت: برنامه های امسال چهارم خرداد با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تجمعات فیزیکی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم از طریق صداوسیما، هم از طریق برنامه های ویژه رادیویی و هم از طریق فضای مجازی و بصورت گسترده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار