رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس متعلق به تک تک ملت ایران است

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارززش‌های دفاع مقدس گفت: مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس مختص نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به تک تک ملت ایران است و لذا علاوه بر نیروهای مسلح باید از توانمندی و ظرفیت همه مردم استفاده شود.
کد خبر: ۳۹۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ - 19May 2020

مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس متعلق به تک تک ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس یک نعمت الهی است و اقیانوسی از ایثارگری‌هاست که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی افزود: مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس مختص نیروهای مسلح نیست، بلکه متعلق به تک تک ملت ایران است و لذا علاوه بر نیروهای مسلح باید از توانمندی و ظرفیت همه مردم در راستای اهداف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استفاده شود.

این مسئول گفت: ماموریت حفاظت اطلاعات، شناسایی، اطلاع‌رسانی و پیش‌بینی لایه‌های پنهان و مکرهای دشمنان است و در ادامه به بررسی تهدیدات و آسیب‌ها می‌پردازد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان بیان داشت: حفاظت در نیروهای مسلح مهم و پردغدغه است و  قبل از پیگیری موارد حفاظتی، باید پیشگیری و پیش‌بینی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها