فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

خدمت در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خدمت به دین خداست

«سردار علی رزمجو» با اشاره به اینکه مسئولیت وسیله خودسازی و آزمایش الهی است گفت: خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت به لشکریان دین خداست.
کد خبر: ۳۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 19May 2020

خدمت در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خدمت به لشکریان دین خداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار داشت: تمام عملیات‌های دفاع مقدس غرور آفرین و عزت بخش بودند.

وی با بیان اینکه تمام آثار و برکات دفاع مقدس را باید احیا و نگه داریم گفت: تمام پدیده های دوران دفاع مقدس حماسه بود.

رزمجو با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر نقش به سزایی در عملیات‌های زمینی، هوایی، دریایی، رفع تهدیدات و مبارزه رودررو با آمریکایی ها داشتند بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تجربیات ۴۰ ساله قوی و قدرتمند شده است.

رزمجو با بیان اینکه امروز ایران اسلامی عزتمند در اوج اقتدار است تصریح کرد: عوامل به وجود آورنده این قدرت حول محور فرمایشات فرمانده کل قوا هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر خاطرنشان کرد: قدرتمند شدن برای حفظ ارزش ها، فضائل انسانی و تمامیت ارضی است و این قدرت مبتنی بر فطرت انسانی است و نه تسلیحاتی.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عینیت پیشرفت مبتنی بر ارزش‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت وسیله خودسازی و آزمایش الهی است متذکر شد: خدمت در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت به لشکریان دین خداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار