امیر «محمد فهمیده قاسم زاده»

نهضت مقاومت ثمره دفاع مقدس است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه صوت شهدا باید از مراکز فرهنگی دفاع مقدس بلند شود، گفت: هرچه نهضت مقاومت دارد از ثمره دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 19May 2020

نهضت مقاومت از ثمره قله دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده قاسم‌ زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت ایام حماسه سوم خراد با اشاره به شعار جهش تولید و بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بخش مهم و طلایی تاریخ ایران در چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی، حاکمیت ولی فقیه و هشت سال دفاع مقدس را نصرت الهی در کشور دانست و گفت: پیروزی در جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی دست آوردها و قله های افتخار نظام است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران این بیانیه را به عنوان سند گذشته، حال و آینده صادر کردند و نقش نسل جوان را در پیشبرد آینده انقلاب مهم دانستند.

امیرفهمیده قاسم‌ زاده با تأکید بر اینکه فرهنگ مقاومت و جهاد باید به همه نسل ها و عصرها آینده منتقل شود، تصریح کرد: دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا و کربلا است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هرچه نهضت مقاومت دارد از قله های دفاع مقدس است، افزود: هندسه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از وجود امام خمینی (ره) بود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه فرهنگ و صوت شهدا باید از مراکز فرهنگی دفاع مقدس بلند شود، گفت: ثمره نهضت مقاومت در مقابل استکبار جهانی از قله دفاع مقدس است.

امیر فهمیده قاسم‌ زاده اظهار داشت: در پیام های دفاع مقدس باید مطالعه و تحقیق و سپس انتقال صورت گیرد تا از تحریف و فراموشی دفاع مقدس جلوگیری شود.

وی نقش استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس را با ارزش خواند و گفت: نقش نیروی هوایی و  دریایی در دفاع مقدس بسیار مظلوم مانده است که باید سعی شود نمایان تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار