مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

سوم خرداد؛ آغاز اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: سوم خرداد امسال آغاز اجرای برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس است و امسال نگاه به دفاع مقدس مختص به یک هفته نیست بلکه از سوم خرداد شروع و تا 20 اسفند در قالب 15 کارگروه و با شعار «ما قوی هستیم» ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ - 19May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در سطح استان گلستان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد چهل سالگی دفاع مقدس با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات استان، صبح امروز (سه شنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

سوم خرداد؛ آغاز اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس

در این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: سوم خرداد امسال آغاز اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس است و امسال نگاه به دفاع مقدس مختص به یک هفته نیست بلکه از سوم خرداد شروع و تا 20 اسفند و در قالب 15 کارگروه و با شعار «ما قوی هستیم» ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رفتن به وادی تشریح دفاع مقدس بسیار گسترده است و باید همه جنبه های دفاع مقدس از ایثارگری ها تا تدوین نقش ادارات و نهادها گفته شود. همه ما در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستیم و امسال بدلیل چهل سالگی دفاع مقدس این کار باید پررنگ تر باشد و همه ی ادارات در پایان سال گزارش اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس خود را ارائه خواهند داد.

سرهنگ کاظمی گفت: تسریع در اجرای برنامه ها، مستلزم ارتباط بیشتر بین روابط عمومی های ادارات است و این جلسات بطور مستمر باید ادامه داشته باشد تا کارها پیگیری و برنامه ریزی شود.

در پایان هر یک از مدیران روابط عمومی ادارات برنامه ها و پیشنهادات  خود را در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس ارائه کردند و  نشست روابط عمومی ادارات بصورت ماهانه، ایجاد یک کانال ارتباطی بین روابط عمومی ادارات در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس بصورت مجازی و چاپ پوستر و بنر از جمله مصوبات این جلسه بود.

سوم خرداد؛ آغاز اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار