سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

بهبودی بیش از ۹۷ هزار بیمار مبتلا به کرونا/ صفر شدن فوتی‌ها در ۱۰ استان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهبودی ۹۷ هزار و ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور و همچنین صفر شدن فوتی‌ها در ۱۰ استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 19May 2020

بهبودی ۹۷ هزار و ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا/ صفر شدن فوتی‌ها در ۱۰ استانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمارهای مرتبط با کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۲۴ مورد بستری و یک هزار و ۶۸۷ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

به گفته جهانپور مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید. این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته، متأسفانه ۶۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۱۱۹ نفر رسید.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تاکنون ۹۷ هزار و ۱۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. از سوی دیگر، ۲ هزار و ۶۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور گفت: تاکنون ۷۱۶ هزار و ۱۷۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان موارد فوتی صفر و در شش استان یک مورد فوتی گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، اما سایر استان‌ها وضعیت نسبتاً پایداری دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار