رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران:

پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی مازندران سرعت می‌گیرد

«محمدمهدی اقبال‌پور» با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، گفت: در حوزه عمرانی بخشی از پروژه‌ها در حال شروع و بخشی هم در حال افتتاح هستند.
کد خبر: ۳۹۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ - 19May 2020

پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی مازندران سرعت می‌گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدمهدی اقبال‌پور» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در روستای منگل قائمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید معاون عمرانی استاندار مازندران از پروژه‌های بسیج سازندگی اظهار داشت: سعی خواهیم کرد تا آبان ماه امسال بخش زیادی از پروژه‌هایی که در حوزه راه، ابنیه و دیوارکشی حفاظتی رودخانه‌ها به ما واگذار شده را با سرعت بیشتری پیش ببریم تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند.

اقبال‌پور با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی استان مازندران پروژه‌های زیادی را در دست اقدام دارد، اظهار کرد: در حوزه عمرانی پروژه‌هایی به صورت موافقت‌نامه با سازمان برنامه و بودجه استان امضا شده و بخشی از پروژه‌ها در حال شروع و بخشی هم در حال افتتاح بوده است.

این مسئول پروژه دیوارسازی و حفاظتی رودخانه‌های استان را از پروژه‌های عمرانی برشمرد و با بیان اینکه در حوزه جغرافیایی منگل شهرستان قائمشهر از هفت و نیم کیلومتر دیوارکشی حفاظتی رودخانه به طول یک‌و‌نیم کیلومتر را در شرایط سخت آب و هوایی فصل پاییز و زمستان انجام دادیم، گفت: اگر مجوزات زودتر صادر شود در شش ماه آینده نیز پروژه این دیوارکشی به طول بیش از 4 کیلومتر برای جلوگیری از مخاطرات مربوط به سیل و بالا آمدن آب رودخانه‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: امسال در حوزه عمرانی تعداد زیادی پروژه‌های پل سازی داشتیم که البته آن پروژه‌هایی که در اولویت بود سعی کردیم زودتر به اتمام برسانیم.

این مسئول از اجرای تعداد زیادی پروژه ورزشگاه‌های استان توسط سپاه و بسیج سازندگی خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها در دست اقدام بوده و سعی ما بر این است هرچه زودتر این پروژه‌ها به بهره برداری برسند.

اقبال‌پور گفت: در پروژه‌هایی که محور آن‌ها توسعه راه‌های روستایی است به شدت مشغول فعالیت هستیم تا بتوانیم با آماده سازی زیرساخت آن‌ها شرایط را برای آسفالت کردن آن فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار