فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شاکله اصلی سپاه معنویت و مسائل دینی است

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: سپاه پاسداران در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش‌آفرین باشد زیرا اساس و شاکله اصلی سپاه معنویت و مسائل دینی و عقیدتی است.
کد خبر: ۳۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ - 19May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه‌های عقیدتی سپاه  فتح کهگیلویه و بویراحمد، کلاس قرائت قرآن امروز در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال همچون سال‌های گذشته برنامه‌های عقیدتی را تدارک دیدیم و به دلیل ویروس منحوس کرونا امکان اجرای آنها طبق روال عادی میسر نبود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تدابیری که اندیشیده شد کلاس‌های عقیدتی در سپاه فتح، تیپ 48 فتح و نواحی مقاومت بسیج  به صورت  12 تا 15 نفره برگزار می‌شود.

خرم‌دل عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شهر یاسوج کلاس‌های عقیدتی در فضای باز میدان صبحگاه برگزار و شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی از قرائت قرآن و سخنرانی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان داشت: در سطح استان با توجه به برنامه‌هایی که معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی کرده بود از مربیان و قاریان استانی و بین‌المللی استفاده شد و اجازه ندادیم که این ایام بیهوده سپری شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث فضای مجازی نیز در حوزه عقیدتی برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده شد و در حال انجام است. 

خرم‌دل افزود: سپاه پاسداران در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش‌آفرین باشد، زیرا اساس و شاکله اصلی  سپاه معنویت و مسائل دینی و عقیدتی است.

وی از تلاش‌های حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به خاطر اجرای برنامه عقیدتی در سطح استان تقدیر کرد و گفت: با وجود همه محدودیت‌هایی که وجود داشت برنامه‌های عقیدتی به نحو مطلوبی اجرا شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار