فرمانده پایگاه شکاری شهید «یاسینی»:

نیازمند حفظ و ترویج ارزش‌ها در 40 سالگی دفاع مقدس هستیم

امیر سرتیپ دوم «علی اکبرطالب زاده» با بیان اینکه در زمان شیوع این ویروس شاهد نهادینه شدن فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس در سطح کشور بودیم گفت: در 40 سالگی دفاع مقدس به حفظ و ترویج ارزش‌ها نیازمند هستیم.
کد خبر: ۳۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 19May 2020

نیازمند حفظ و ترویج ارزش ها در 40 سالگی دفاع مقدس هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، امیر سرتیپ دوم «علی اکبرطالب زاده» فرمانده پایگاه شکاری شهید «یاسینی» صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ترویج فرهمگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت است.

فرمانده پایگاه شکاری شهید «یاسینی» با اشاره به اینکه دنیا با ادعای تمدن و پیشرفتگی در درگیری با ویروس کرونا کم آورده است خاطرنشان کرد: در زمان شیوع این ویروس شاهد نهادینه شدن فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس در سطح کشور بودیم.

امیر طالب زاده هشت سال دفاع مقدس را از نعمات الهی خواند و تصریح کرد: اولین پاسخ بعد از تجاوز رژیم بعث عراق به کشور ایران توسط خلبانان پایگاه شکاری شهید «یاسینی» انجام شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: در چهل سالگی دفاع مقدس به حفظ و ترویج ارزش ها نیازمند هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها