فرمانده پایگاه دریایی ارتش در بوشهر:

ارتش خود را وام‌دار مردم می‌داند

«ناخدا یکم ستاد جعفر تذکر» گفت: اگر ارتش و نیروی مسلحی وجود دارد مطمئنا به خاطر وجود چنین مردمی است و ما خود را وام‌دار آنها می‌دانیم و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های صورت‌گرفته توسط این مردم در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 19May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ناخدا یکم ستاد جعفر تذکر»، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در اجرای طرح کمک مومنانه با یادآوری فرمایش امام راحل که ارتش را ارتش انقلابی و مردمی معرفی فرموده‌اند، اظهار داشت: اگر ارتش و نیروی مسلحی وجود دارد مطمئنا به خاطر وجود چنین مردمی است و ما خود را وام دار آن‌ها می‌دانیم و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های صورت گرفته توسط این مردم در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز انجام می‌دهیم ادای دین به مردم است گفت: اگر کاری انجام شده کمترین کار است و امیدواریم که بتوانیم بیشتر و پربارتر در خدمت مردم باشیم.

وی از تشکیل گروه‌های جهادی در پایگاه دریایی بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی این پایگاه به شکل خود جوش در پنجمین مرحله با تهیه بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی آن‌ها را با همکاری کمیته امداد به دست نیازمندان می‌رسانند که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، ماکارونی و تن ماهی است که با همکاری کمیته امداد میان خانوار‌های آسیب‌دیده از شرایط کرونا اهدا خواهد شد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر یاد آور شد: پایگاه دریایی ارتش علاوه بر آن کمک‌های دیگری را به منظور رفع مشکلات نیازمندان در دستور کار دارد که با کمک مالی دریادلان ارتشی ۲۰۰ میلیون تومان هم جمع‌آوری شده که با این مبلغ برای چند خانواده کمتربرخوردار کولر گازی تهیه می‌شود.

ناخدا تذکر با اشاره به طرح کمک مومنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: از مسئولان نهاد‌های حمایتی مثل کمیته امداد برای فراهم کردن بستر استفاده از امکانات پایگاه دریایی ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز، تشکر و قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار