مدیر هنری اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

رونمایی از تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» در سالروز سوم خرداد

مهدی پاک گفت: طراحی نهایی این تمبر بزودی به پایان می‌رسد و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از آن رونمایی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ - 19May 2020

رونمایی از تمبر یادبود «دفاع همچنان باقی است» در سالروز سوم خرداد

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، «مهدی پاک» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه نشست خبری سوم خرداد که امروز در اداره کل خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از تاکیدات سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در طراحی برنامه های امسال به مناسبت سوم و چهارم خرداد بهره بردن و تلفیق هنری ایثار و جهاد مدافعان سلامت کشور و خوزستان  با دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: یکی از برنامه های شاخص گرامیداشت سالروز سوم خرداد رونمایی از تمبر یادبودی است با عنوان «دفاع همچنان باقی است» که در طراحی آن تلاش کردیم تصویر دفاع مردم خرمشهر در مقابل ویروس رژیم بعث و دفاع جامعه پزشکی از سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا را با هم تلفیق کنیم.

مهدی پاک با اشاره به اینکه این تمبر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز سوم خرداد طراحی شده است، گفت: طراحی نهایی این تمبر بزودی به پایان می رسد و در یکی از برنامه های تلویزیونی سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از آن رونمایی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها