جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

تشکیل بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی‌نقاط کشور

سردار «محمدحسین سپهر» گفت: امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی‌نقاط کشور تشکیل شده است تا به وزارت بهداشت کمک کنیم و در جهت سلامت مردم گام برداریم.
کد خبر: ۳۹۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ - 19May 2020

تشکیل بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی نقاط کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم تجلیل از همیاران سلامت، اظهار داشت: امروز کشورهای دنیا عموماً با بحران محبوبیت دچار هستند و آن کشورهایی که مدعی پیشرفته بودن و حداکثر خدمت عمومی به مردم خود را دارند، در مسئله مقابله با کرونا بسیار از ما عقب‌تر هستند.

وی افزود: مطمئن باشید که مسئولان کشور در همه حوزه‌ها و اقشار مختلف مردم در آزمون بزرگ کمک به یکدیگر، مدال افتخار شجاعت، همدلی و ایثار گرفتند؛ همچنین ما در عرصه اقتصاد با تمام مشکلات و کاستی‌هایی که داشتیم، به معنی واقعی کلمه افتخار آفریدیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما به‌عنوان سازمان بسیج، در عرصه اقتصاد مقاومتی طرح‌های بسیار بزرگی را در دستور کار قرار داریم و برای کمک به امنیت پایدار که یکی از آن‌ها تقویت پدافندهای زیستی است، طرح‌های زیادی را انجام داده‌ایم و در آینده انجام خواهیم داد که کارگروه آن را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز بیش از ۶۰ هزار پایگاه زیستی در اقصی نقاط کشور تشکیل شده است تا به وزارت بهداشت کمک کنیم و در جهت سلامت مردم گام برداریم.

سردار سپهر تاکید کرد: امروز در عرصه مقابله با ویروس کرونا به طور جهادی پای کار خواهیم بود تا مشکل را حل کنیم و آمادگی کامل برای تداوم کمک به وزارت بهداشت را داریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار