فرمانده سپاه کربلای مازندران:

برجستگی‌های دفاع مقدس باید روزانه در معرض دید قرار گیرد

سردار «محمد حسین بابایی» با اشاره به اینکه برجستگی‌های دفاع مقدس را باید روزانه در معرض دید قرار دهیم، گفت: چشم انداز کار ما حضور پرشور بسیجیان برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 19May 2020

برجستگی‌های دفاع مقدس باید روزانه در معرض دید قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در جلسه کمیته نیرو‌های مسلح ستاد چهلمین سال دفاع مقدس که در سپاه کربلا برگزار شد با اشاره به اینکه برجستگی‌های دفاع مقدس را باید روزانه در معرض دید قرار دهیم، اظهار داشت: چشم انداز کار ما حضور پرشور بسیجیان برای اجرای برنامه‌های دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه همه ما وظایفی نسبت به گرامیداشت هفته دفاع مقدس داریم، افزود: همان‌طور که مردم و بسیجیان در دوران ۳ ماهه کرونا جلوتر از همه پای کار بودند و حال و هوای دفاع مقدس را تداعی کردند، در سالگرد چهلمین سال دفاع مقدس هم جلوتر از همه در میدان حاضر هستند و هر رده و  سازمان مسئول مشخصی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

بابایی به شناسایی شهدای مازندرانی اشاره کرد و افزود: هر سازمانی در دوران دفاع مقدس کار‌های قابل توجهی انجام داد که لازم است شهدای آن بخش شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه یک فرمانده ارتشی خود را بسیجی می‌داند و افتخاراتش حضور در هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد:‌ سوم خرداد و هفته دفاع مقدس هفته‌های شاخص هستند و می‌بایست هر روز عملیات‌هایی دفاع مقدس مورد بازخوانی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان با اشاره به دامی که نظام استعماری غرب برای کشور پهن کرده است، گفت: اگر عقب ماندگی در  کاری وجود دارد به خاطر این است که فرهنگ جهادی در آن حاکم نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار