امسال در سنگر و خاکریز جنگ نرم و از طریق تولید محتوا روز قدس را گرامی می‌داریم

به دلیل عدم برگزاری تجمع و راهپیمایی حضوری برای گرامی‌داشت روز قدس، به صورت گسترده در سنگر و خاکریز جنگ نرم و از طریق تولید محتوای غنی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس این مناسبت تاریخی و جهانی را گرامی خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۹۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 19May 2020

امسال در سنگر و خاکریز جنگ نرم و از طریق تولید محتوا روز قدس را گرامی می داریم

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تدبیر عالمانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی، سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز برای کشورهای مظلوم جهان بود.

امروزه همه دنیا شاهد هستند که اگر کشور مظلومی در سخت ترین خفقان ها به سر برد، روزی به نام «روز قدس» خواهد بود که مشت محکم عدالت خواهی و ظلم ستیزی اش را بر دهان مستکبران بزند و این روز همان وعده الهی خداوند برای یاری کردن از مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان در جهان است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است؛ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ضمن محکوم کردن تجاوز و اشغالگری رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و کشتار مردم و کودکان بی دفاع و مظلوم فلسطین، با توجه به انتشار ویروس منحوس کرونا و نیز اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مبنی بر عدم برگزاری تجمع و راهپیمایی حضوری برای این روز عظیم، به صورت گسترده در سنگر و خاکریز جنگ نرم و از طریق تولید محتوای غنی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس این مناسبت تاریخی و جهانی را گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها