در جلسه کمیته نیروهای مسلح عنوان شد؛

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس با توان و خدمت مضاعف

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس قرار داریم، گفت:‌ با یک نمود بهتری و با یک توان و خدمت مضاعف به ترویج فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم.
کد خبر: ۳۹۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ - 19May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه کمیته نیروهای مسلح از اهمیت فضای مجازی در شرایط کرونایی سخن گفت و اظهار داشت: شورای فضای مجازی چهلمین سال دفاع مقدس تشیل شد و برای اجرای برنامه‌ها صدا و سیما، فضای مجازی و شهرداری‌ها باید پای کار بیایند.

وی برگزاری همایش بزرگ فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در هفتم مهر، بازسازی یکی از عملیاتها و رزمایشهای سپاه، برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در مرکز استان، دیدار با پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و افتتاح گروه جهاد سازندگی در رابطه با پل بعثت را از جمله برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح برشمرد که در صورت ریشه کنی کرونا شاهد اجرای آن در استان خواهیم بود.

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس با توان و خدمت مضاعف

«عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس قرار داریم، گفت:‌ با یک نمود بهتری و با یک توان و خدمت مضاعف به ترویج فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم.

مجیدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با نامگذاری شعار هر سال تمامی افکار را به سمت یک هدف معطوف می‌کند تا در آن هدف حرکت و تلاش شود، افزود:‌ باید در هفته دفاع مقدس همه تلاش‌ها در یک جهت ساماندهی و برنامه‌ها با یک هدف مشخص برگزار شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا به نقش نیرو‌های مسلح در دوران دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: تلاش سازمان‌ها برای ترویج دفاع مقدس را در قالب برنامه‌های نرم افزاری یا هر برنامه‌ای که بتواند فرهنگ دفاع مقدس را نشان دهد، معطوف کنیم.

مجیدی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس بخشی از تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد:‌ باید برای ترویج این فرهنگ هزینه کرد.

به گفته معاون اجرایی سپاه کربلا جوانان کشور بخاطر نظام و انقلاب هزینه شدند و از آنجا که که فرهنگ ایثار و شهادت جز اعتقادات محسوب می‌شود، می‌بایست برای آن بسیار تلاش کرد.

مجیدی در پایان با اشاره به اینکه در این جلسه کمیته‌ها فعال می‌شوند، خاطرنشان کرد: ‌با توجه به اینکه این جلسه مربوط به نقش نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس است قعطا ابعاد نظامی مطرح بوده که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/
 
 

نظر شما
پربیننده ها