دبیر کنگره بین‌المللی قدس شریف:

پوشش رسانه‌ای کنگره بین‌المللی قدس شریف بیش از حد انتظار بود

حجت‌الاسلام حمید احمدی گفت: شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران، شبکه‌های منطقه‌ای و کشور‌های فرا منطقه‌ای پوشش خوبی از کنگره بین‌المللی قدس شریف داشتند.
کد خبر: ۳۹۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ - 20May 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام حمید احمدی دبیر کنگره بین المللی قدس شریف در گفت‌وگویی با اشاره به روز اول برگزاری کنگره بین المللی قدس شریف به صورت مجازی اظهار داشت: در روز اول مراسم ۱۰ تن از شخصیت‌ها از جمله آیت الله اعرافی و شیخ عیسی قاسم از رهبران جنبش اسلامی بحرین و همچنین سخنرانی آرتیت تونگ آن از رهبران بودایی تایلند سخنرانی کردند.

وی پوشش رسانه‌ای این همایش را بسیار خوب برشمرد و اظهار کرد: پوشش رسانه‌ای بیش از حد انتظار بود هم شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران و هم شبکه‌های منطقه‌ای و کشور‌های فرا منطقه‌ای پوشش خوبی داشتند. بعضی به صورت مستقیم مراسم را پوشش دادند و بخشی به صورت ضبطی انعکاس دادند. خبرگزاری‌ها نیز مراسم را به خوبی پوشش دادند.

دبیر کنگره بین المللی قدس شریف از انعکاس سخنرانی آیت الله اعرافی و شیخ عیسی قاسم و همچنین آرتیت تونگ آن در لبنان، بحرین و بخشی از کشور‌های اروپایی و در بخشی از آسیا خبر داد.

وی به استقبال رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز که امکان اجتماع به صورت حضوری وجود ندارد چنین اجتماعی در بستر اینترنت می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های بخشی از توقعات و انتظاراتی که جامعه فرهنگی و سیاسی در دنیا دارد، باشد. جا دارد نسبت به برگزاری این همایش‌ها در کشور‌های دیگر و سازمان‌های دیگر توجه شود.

منبع: رادیو گفتگو

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار