مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

برگزاری 150 عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در قزوین

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر 150 عنوان برنامه در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ - 20May 2020

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت­‌وگو با خبرنگار دفاع­‌پرس در قزوین اظهار داشت: فتح خرمشهر تجلی همدلی و وحدت نیروهای مسلح و اراده خداوند بود که در سوم خرداد سال 1361 این حماسه عظیم به وقوع پیوست.

وی افزود: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر بیش 150 عنوان برنامه در سطح استان قزوین برگزار می‌شود که اهم این برنامه‌ها انتشار 30 عنوان کتاب شامل 20 کتاب صوتی و 10 عنوان کتاب مکتوب است.

دبیر ستاد سوم خرداد استان قزوین با اشاره به برگزاری برنامه گسترده در سطح استان تصریح کرد: رونمایی از شش موشن گرافی از شهدای استان، تولید مستند مادران شهدا، نشست تخصصی ادبیات پایداری، روایت راویان فتح از صدا و سیما و انتشار تولیدات و محتوا در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

پیری عنوان کرد: بسیاری از اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده‌اند از مهمترین آنها به برگزاری مسابقات کتابخوانی، دل نوشته و نقاشی و ارسال از طریق فضای مجازی، شب خاطره به صورت لایو اینستاگرامی، مسابقه رالی تاکسیرانان شهر، فضا‌سازی سطح شهرها، تجلیل از ایثاگران و هنرمندان، نقد کتاب و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه ستاد در سالروز آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

وی در پایان از تمام ادارات و سازمان‌های استان در خواست کرد با توجه به وجود بیماری کرونا و عدم برگزاری اجتماعات و یادواره‌های شهدا، نسبت به فضاسازی سطح ادارات و بزرگداشت این حماسه عظیم اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار