مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

شاعران کهگیلویه و بویراحمد به پویش شعر «فلسطین آزاد» پیوستند

«حمید حسینیان» گفت: شاعران کهگیلویه و بویراحمدی با پیوستن به پویش شعر «فلسطین آزاد» ندای آرمان‌خواهی فلسطینیان را فریاد زدند.
کد خبر: ۳۹۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ - 20May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حمید حسینیان» مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پیوستن شاعران این استان به پویش شعر «فلسطین آزاد» خبر داد و اظهار داشت: این پویش با هدف ایجاد جریان هنری در میان هنرمندان برای فریاد آرمان‌خواهی و آزادسازی فلسطین از سوی حوزه هنری راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با حمایت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در این پویش اشعاری با موضوعات قدس، فلسطین و مقاومت به صورت ویدئوی سلفی، توسط شاعران هم‌استانی تولید و در فضای مجازی منتشر شد. 

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: «روح‌الله طباطبایی»، «ملا علی‌سینا سینایی»، «سید یاسر سعادت»، «سیده زهرا شرعی‌زاده»، «سید اکبر سلیمانی» و «حمید حسینیان» از جمله شاعرانی بودند که در این پویش حضور داشتند و اشعار خود را به اشتراک گذاشتند. 

حسینیان عنوان کرد: کلیپ شعرخوانی شاعران هم‌استانی از طریق صفحه آپارات و صفحه اینستاگرام حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد برای مخاطبان قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار