نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی:

هیچ صندلی و میزی جای سنگر و خاکریز دفاع از کیان مملکت را نمی گیرد

علیرضا ورناصری گفت: امثال من که افتخار سال ها حضور در دوران دفاع مقدس را داشتیم و بسیار از آن دوران، آموخته ایم نباید فراموش کنیم که هیچ صندلی و میزی جای سنگر و خاکریز دفاع از کیان مملکت را نمی گیرد.
کد خبر: ۳۹۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ - 20May 2020

هیچ صندلی و میزی جای سنگر و خاکریز دفاع از کیان مملکت را نمی گیرد

«علیرضا ورناصری» نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اشاره به آغاز فعالیت مجلس جدید اظهار داشت: تراز مجلس باید تراز یک مجلس متعهد، شفاف، پاسخگو و انقلابی باشد.

وی افزود: امثال بنده که افتخار سال ها حضور در دوران دفاع مقدس را داشتیم و بسیار از آن دوران، آموخته ایم نباید فراموش کنیم که هیچ صندلی و میزی جای سنگر و خاکریز دفاع از کیان مملکت را نمی گیرد.

ورناصری به چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس مظهر ايمان و پایداری ملتی است كه در باورهای خویش شهادت را پاداش پروردگار به برگزیدگانی می داند که مجاهدت پیشه ساختند. ایرانیانِ معتقد به مقاومت با درهم شکستن هیمنه پوشالیِ نظام سلطه، حماسه ای به عظمت تاريخ بشريت آفریده، نامِ نامدار ایران را فراتر از حدود و ثغور جغرافیای ایران تاابد با شجاعت و عزتمندی درآمیختند.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: 40 سالگی در فرهنگ و سنن ایرانی و اسلامی نماد پختگی است. درشرایطی به استقبال 40 سالگی دفاع مقدس می رویم که ملت هوشیار ایران می دانند عداوت های دشمنان با چهار دهه آزادی، کرامت، استقلال و عزتخواهی کشور پایان نیافته بلکه سناریوهای اتاق فکر استکبار به هجمه های نوینِ جنگ نرم، تحریم های اقتصادی، جنگ های نیابتی و تلاش برای اضمحلال فرهنگی تغییر یافته است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نشر ارزش های دفاع مقدس راهبرد پیروزی ماست زیرا یکی از تجارب دفاع مقدس نفی هرگونه بن بست در مسیر تعالی این مردم آزادیخواه است.

ورناصری در پایان از خداوند تبارک و تعالی خواست که به خودش و همه نمایندگان واقعی مردم فداکار و ایثارگر ایران در مجلس جدید شورای اسلامی عزت و افتخار بدهد که پاسدار ارزش ها و خون شهدا باشند و لحظه ای از دفاع کردن برای عزت و کیان ایران اسلامی و مردم متمدن کشور عزیزمان غفلت نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار