بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز قدس؛

روز جهانی قدس، نماد ظلم‌ستیزی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 21May 2020

روز جهانی قدس، نماد ظلم‌ستیزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان مقدس قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.

امسال، تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن انزجار از تحریم‌های صورت گرفته از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب‌الله لبنان و  فشارهای بین‌المللی بر آن که با هدف تضعیف مقاومت اسلامی صورت می‌گیرد، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی ( ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار