مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس کردستان:

آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد، گفت: ابرقدرت‌ها در حمایت از رژیم بعث وارد عمل شده و به نوعی یک جنگ جهانی بود با اینکه تازه در کشور انقلاب روی داده بود و شرایط مناسب نبود اما دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۳۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 21May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» دبیر ستاد گرامیداشت دفاع مقدس در استان کردستان صبح امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان به تشریح برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در استان کردستان اشاره کرد و گفت: صدا وسیمای مرکز کردستان در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در استان همیشه یار و یاور اداره کل حفظ آثار بوده و در تمامی برنامه هایی که در حوزه دفاع مقدس اجرایی شده با تمام توان پای کار بوده و این اتفاق قابل تقدیر است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری به واسطه دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح چهلمین سالگرد دفاع مقدس را پیش رو داریم که از سوم خردادماه سال ۹۹ شروع و تا پایان اسفنددر قالب ۱۰ ماه و ۴۳ هفته ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا جلسه ستاد هماهنگی ویژه برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس به ریاست استاندار کردستان تشکیل شد که براساس نتیجه حاصله از جلسه فعالیت های استان در قالب ۱۷ کمیته و۱۰ ستاد شهرستانی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اشاره به اینکه آزادی خرمشهر سرنوشت جنگ را تغییر داد، گفت: ابرقدرت‌ها در حمایت از رژیم بعث وارد عمل شده و به نوعی یک جنگ جهانی بود با اینکه تازه در کشور انقلاب روی داده بود و شرایط مناسب نبود اما دشمن نتوانست به اهداف خود برسد.

سردار مالکی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط فعلی جامعه و بحث کرونا و عدم برگزاری مراسمات به صورت تجمعی به مناسبت سوم خرداد و حماسه آزاد سازی خرمشهر، نقش صدا و سبما را در این امر بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار