فرمانده انتظامی مازندران:

فتح خرمشهر تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام است

سردار «مرتضی میرزایی» در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را درخشان‌ترین افتخار، تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام به مدد الهی برشمرد.
کد خبر: ۳۹۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 21May 2020

فتح خرمشهر تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را درخشان‌ترین افتخار، تجلی نیروی ایمان و اراده قلبی رزمندگان اسلام به مدد الهی برشمرد.

در این پیام آمده است: فتح خرمشهر در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی یکی از افتخارات بزرگ رزمندگانی است که با مدد الهی و اراده آهنین قهرمانان این مرزو بوم به منصه ظهور رسیده است و همچون برگ زرینی در دفتر تاریخ ایران عزیز اسلامی می‌درخشد.

فتح الفتوح دوران دفاع مقدس، مبارزه ای مجدانه توام با ایمان قلبی، جهاد و عمل صالح رزمندگان و سمبل اراده ملی در دفاع از ارش های انقلاب اسلامی است که نوید این پیروزی‌ها را خداوند متعال در آیه شریفه انا فتحنا لک فتحا مبینا به مومنان خود داده است.

در این روز سرو قامتان ایران اسلامی تمام قد در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند تا خورشید اقتدار و امنیت به پهنای ایران اسلامی بتابد و اکنون که دشمنان انقلاب اسلامی باری دیگر با تمامی دسیسه‌های خود چشم طمع به این آب و خاک دوخته اند، جوانان پرشور و انقلابی وطن با کسب افتخارات علمی و مذهبی و ورزشی و حضوری مداوم در صحنه، معادلات دشمن را بهم ریخته و مایوس‌تر از گذشته به گذرگاه اول خود باز نشاندند.

فرزندان انقلابی شما در فرماندهی انتظامی استان مازندرن نیز این نوید را به همگان می‌دهند که تا آخرین نفس برای حفظ ارزش‌های انقلاب با اقتدار ایستادگی کرده و برای خفظ امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب با گرامی‌داشت این مناسبت بزرگ و همزمانی آن با عید بزرگ بارش رحمت و فضل الهی است، عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای همیشه تاریخ و تقدیری الهی آنچنان که شایسته مردم مومن و عزیز ماست را از در گاه حضرت ولیعصر و خداوند قادر متعال آرزو دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها