مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی:

«قدس» خرمشهر دیگری که آزاد می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با اشاره به گرامیداشت روز سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: دیدگاه ما این است که قدس یک خرمشهر دیگری است که آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ - 21May 2020

«قدس» خرمشهر دیگری که آزاد می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علیرضا آیینه‌دار» مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: بخش عمده کار رسانه‌ای مربوط به پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس خواهد بود.

وی بیان داشت: امسال روز قدس متفاوت‌تر و ماندگارتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد چرا که محور اصلی با پخش زنده بیانات رهبر انقلاب با امت جهان اسلام است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با اشاره به گرامیداشت روز سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: دیدگاه ما این است که قدس یک خرمشهر دیگری است که آزاد خواهد شد.

آیینه‌دار با اشاره به اینکه برنامه‌های صدا و سیمای استان در روزهای بعد نیز ادامه خواهد داشت، مطرح کرد: ویژه برنامه‌هایی برای انتقال روحیه حماسی و تبیین و علل نامگذاری روز جهانی قدس برای نوجوانان و جوانان در ساعاتی قبل از آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب در شبکه استانی خاوران پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار