رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی:

ضرورت حمایت از فلسطین و روز قدس در فضای مجازی/ روز قدس فراموش نشدنی است

حجت‌الاسلام احمد ملایی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مراسم روز قدس به شیوه متفاوت و استثنایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ - 21May 2020

روز قدس فراموش نشدنی است/  حمایت از « فلسطین و روز قدس» در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشروز قدره به اهمیت روز قدس، اظهار داشت: جنایت رژیم صهیونیست ابعاد ضد دینی و بشری دارد و هر انسان آزادی‌خواهی باید در مقابل ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد برآورند.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیست تمام بشریت را تحت الشعاع قرار می‌دهد، افزود: دست رژیم غاصب صهیونیستی در هر توطئه‌ای بر ضد اسلام نمایان است و جنایات آنان از سال گذشته با ترور شهدای مقاومت و طرح معامله قرن تداوم یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: متأسفانه سازمان‌هایی که به اسم دفاع از حقوق بشر هستند نه تنها برعلیه آنان فریادی برنمی‌آورند بلکه از او حمایت و پشتیبانی می‌کنند به همین جهت ضرورت دارد روز جهانی قدس متفاوت‌تر و پررنگ‌تر از گذشته برگزار شود.

ملایی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های روز قدس و شیوع کرونا، اعلام کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مراسم روز قدس به شیوه متفاوت و استثنایی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال با تهیه محتوا و تبیین روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را در فضای مجازی به نمایش می‌گذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس رهبر معظم انقلاب در ساعت ۱۲ با جهان اسلام سخن خواهد گفت که این برنامه به‌صورت زنده از شبکه های تلویزیونی و رادیویی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار