مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خبرداد

پخش ویژه برنامه زنده تلویزیونی «فتح الفتوح» از شبکه استانی سهند

سردار «اصغر عباسقلیزاده» از پخش ویژه برنامه تلویزیونی «فتح‌المبین» با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفر اسدی» از فرماندهان دفاع‌مقدس و معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) به صورت زنده از شبکه استانی سهند خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 21May 2020

سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه تلویزیونی «فتح‌الفتوح» روز شنبه 3 خردادماه سال‌جاری بعد از برنامه «افطارلیق» از شبکه استانی سهند به صورت زنده پخش خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان افزود: سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «محمد جعفری» از فرماندهان دفاع‌مقدس و معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و خاطره‌گویی تعدادی از فاتحان خرمشهر از جمله موارد این برنامه است.

عباسقلیزاده در ادامه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ضروریات جامعه امروزی دانست و افزود: باید از این فرصت‌ها به نحو‌ احسن استفاده کنیم و وظیفه و دین خود را نسبت به شهدای عظیم‌الشان و امام شهدا به خوبی ایفا نمائیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار