معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ملت و مردم فلسطین نباید فراموش شوند

سرهنگ عوضعلی فقیری گفت: ملت و مردم فلسطین نباید فراموش شوند، ایران به عنوان محور و مرکزجهان اسلام باید به این مسئله توجه خاصی داشته باشد.
کد خبر: ۳۹۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ - 21May 2020

قدس،اولین قبله مسلمانانسرهنگ «عوضعلی فقیری» معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: قدس اولین قبله مسلمانان بود که توسط پیامبر اسلام معرفی شد. بنابراین برای مسلمانان هم ازلحاظ مذهبی و هم از لحاظ سیاسی دارای اهمیت است.

سرهنگ فقیری افزود: امام خمینی (ره ) به دلیل اینکه می‌خواستند به تمامی مسلمانان جهان یادآور شوند که اسرائیل برای آینده اسلام خطرساز است و مردم جهان متوجه شوند که چه جنایت ها و تعرضهایی به ملت فلسطین شده است و به دلیل فهم و درایتی که نسبت به اسلام داشتند،آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام گذاری کردند.

وی تاکید کرد: روز قدس را باید گرامی بداریم چراکه نباید ملت و مردم فلسطین فراموش شوند.کشور ما به عنوان محور و مرکزجهان اسلام است و باید به این مسئله توجه خاصی داشته باشد.

سرهنگ فقیری درخصوص شکست معامله قرن اظهار کرد: معامله قرن طرحی بود که آمریکا و مستکبران جهان برای به دست آوردن انرژی‌های موجود در خاورمیانه به ویژه نفت طراحی کرده بودند. در این طرح قرار شد که بخش هایی از سرزمین به فلسطین داده شود.کشورهای متحد عربی با آنها همدست شده تا شاید بتوانند به نتیجه‌ای برسند.

وی گفت: از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت از جمله اهداف طرح معامله قرن بود چراکه می‌دیدند محور مقاومت با رهبری ایران به وجود آمده و به خوبی پیش میرود. در نهایت با تلاش و کوشش مجاهدان و مبارزان اسلام در سوریه، لبنان، عراق، ایران و دیگر کشورهای منطقه در این طرح شکست خورده و در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند. آنان علی رغم هزینه های زیادی که کردند و همراهی کشورهای عربی خلیج فارس و اطراف آن در این طرح پیروز و موفق نشدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار