در پیام‌های نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی به مناسب روز قدس؛

روز قدس یک روز بین‌المللی مبارزه با نظام سلطه است

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی و محمدمهدی شهریاری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۳۹۷۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ - 21May 2020

روز قدس به عنوان یک روز بین‌المللی مبارزه با نظام سلطه قابل احترام است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام‌ها بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم‌اکنون در بیشتر نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی به عنوان روز بین‌المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است و به عنوان نماد حمایت از مظلوم پررنگ تر شده و با حضور گسترده روزه داران عالم تجلی بیشتری می‌یابد.

ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی و آذربایجان غربی نیز سال‌ها است اهمیت و جایگاه قدس، این سرزمین وحی و قبله نخستین جهان اسلام را می‌شناسد و در دفاع از حریم آن در طول سالیان لحظه‌ای تعلل و سستی به خود راه نداده است.

گرچه روز جهانی قدس امسال در ایران اسلامی و سایر کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد ولیکن آزادی ‌خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان، بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ در کنار مردم شهیدپرور آذربایجان غربی و همراه با دریای بی‌کران امت خداجو و آزادی‌خواه ایران اسلامی با زبانی روزه و با دلی آکنده از ایمان و روحی سرشار از معنویت قرآن، ندای مظلوم خواهی و محکومیت سر داده و با بزرگداشت مقام والای شهید قدس حاج قاسم سلیمانی، گوش به فرمان فرمایشات ولی امر مسلمین جهان خواهیم بود و در جبهه ای واحد و شکست ناپذیر در مقابل جبهه مارقین، قاسطین و ناکثین قرن خواهیم ایستاد و همه ملت های آزادی‌خواه و بشردوست جهان را به پشتیبانی از این حرکت اسلامی و انسانی دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها