سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه:

قبایل عرب خوزستان بصورت ویژه و مجازی عید سعید فطر را جشن می‌گیرند

حبیب عفری مفرد گفت: هر ساله مراسمات عید سعید فطر در استان خوزستان و بخصوص قبایل عرب بصورت ویژه و با تشریفات خاصی برگزار می‌شود، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، سبک برگزاری مراسمات عید فطر تغییر کرده و به صورت بازدید مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶ - 22May 2020

قبایل عرب خوزستان بصورت ویژه و مجازی عید سعید فطر را جشن می گیرند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «حبیب عفری مفرد» سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه امروز در گفت و گو با اصحاب رسانه از شرایط برگزاری عید سعید فطر در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در هفته‌های اخیر شاهد بی توجهی مردم به نکات بهداشتی و تردد‌های غیرضروری و در نتیجه طغیان و افزایش چشمگیر ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان‌های تابعه آن هستیم.

وی افزود: هر ساله مراسمات این عید بزرگ در استان خوزستان و به خصوص قبایل عرب به صورت ویژه و با تشریفات خاصی برگزار می‌شود، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، سبک برگزاری مراسمات عید فطر تغییر خواهد کرد.

عفری مفرد گفت: به منظور پیشگیری از افزایش ابتلا به کرونا ویروس، مردم باید از دید و بازدید‌ها به مناسبت عید سعید فطر خودداری کنند که این مهم با ورود سادات، شیوخ، بزرگان و معتمدین و همچنین تعطیلی مضیف‌ها امکانپذیر است، چراکه وضعیت خوزستان و شهرستان هویزه قرمز است و رفت و آمد در آن به صلاح نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه خیابان‌ها در روز عید بسته و محدودیت های ترافیکی شدیدی اعمال می‌شود، ادامه داد: از بزرگان، شیوخ و سادات می‌خواهیم که جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا مضیف‌های خود را در ایام عید ببندند و به فرزندان و عشیره خود اعلام کنند که عید را از طریق فضای مجازی به یکدیگر تبریک بگویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار