تشریح برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس توسط سردار «ملکی» از طریق ویدئوکنفرانس با فرمانداران

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای اداری مازندران که به صورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران برگزار شد، به تشریح برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سوم خرداد پرداخت و بر ضرورت اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی با توجه به کرونا، تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ - 22May 2020

تشریح برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس توسط سردار «ملکی» از طریق ویدئوکنفرانس با فرماندارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای اداری مازندران که به صورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران برگزار شد، به تشریح برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سوم خرداد پرداخت و بر ضرورت اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی با توجه به کرونا، تأکید کرد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مازندران افزود: برنامه‌های 40 سالگی در 42 هفته‌شمار در اختیار 16 کمیته استانی قرار گرفت که باید با محوریت دفاع مقدس برگزار شوند.

سردار ملکی همچنین با اشاره به اینکه برنامه‌ها از سوم خرداد آغاز خواهند شد، گفت: اجرای برنامه‌ها تا آخر اسفند که مصادف با هفته شهید است ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به شیوع کرونا گفت: این ویروس منحوس برنامه‌ها را تحت تأثیر قرار داده و تمام تلاش ستاد و 16 کمیته بر اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی و صدا و سیما متمرکز بوده و همچنین تبلیغات محیطی باید به صورت پررنگ دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها