بیانیه شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز قدس؛

روز قدس نماد مبارزه با ظلم است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس را برهم‌زننده نقشه‌های شوم دشمنان دانست و این روز را نمادی برای مبارزه با ظلم عنوان کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 22May 2020

همگی در روز قدس به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس؛ این یادگار گرانمایه و ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی میراث ماندگاری ارزشمندی است که امام راحل عظیم‌الشأن با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، نقشه‌های شوم مثلت شوم استبداد و جرثومه تجاوز و تعدی را نقش بر آب کرد و نمادی برای مبارزه با ظلم در دنیا و مایه وحدت بین مسلمین شد.

امسال درحالی به استقبال روز قدس می‌رویم که در کنار حوادث تلخ و بلیه عالم‌گیر شاهد طوفان دشمنی‌ها و توطئه‌های پیچیده نظام سلطه و تشدید هجمه‌ها و سیطره اقتاپوسی رژیم منحوس اشغالگر بر نهاد‌های بین المللی حتی برخی دولت متحجر منطقه بوده و از سویی توطئه کثیف و غیر انسانی عادی‌سازی روابط دولت‌های اسلامی با این غده سرطانی؛ تراژدی غمبار و اسفناکی از جرم و جنایت نهان و آشکار را در فلسطین مظلوم و غزه‌ی بی دفاع موجب شده و این مهم زنگ خطری است برای قاطبه مسلمین که این فرموده رهبر عظیم الشأن جهان اسلام باید نصب‌العین همگان باشد و مسئله فلسطین همواره در رأس مسائل جهان اسلام باشد.

حال که به واسطه وجود این بلیه فراگیر امکان برگزاری راهپیمایی در هیچ نقطه از کشور عزیزمان وجود نداشته لذا این چراغ پرفروغی که همزمان با طلیعه انقلاب عظیم اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب روشن شده و دل‌های آزادی خواهان و مستضعفین تحت ستم در سراسر عالم را نور امید بخشیده، باید تا رهایی کامل قدس شریف و محو رژیم کودک‌کش اسرائیل همواره روشن بماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان؛ دعوت می‌کند تا همگی گوش جان به بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی که خطاب به مسلمین جهان در ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۳۹۹/۳/۲ مصادف با روز قدس از شبکه‌های ملی و استانی پخش خواهد شد، سپرده و با دل‌هایی مملو از معنویت و جان‌هایی آکنده از نور ایمان برای سلامتی و تعجیل در آخرین ذخیره و حجت الهی همچنین رفع تمام بلایا دعا کنند.

یادآور می‌گردد بمنظور فیض همگان از بیانات معظم له، هیچ‌گونه برنامه و تجمعی در روز جمعه دوم خرداد در هیچ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار