بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد؛

آزادی قدس شریف نزدیک است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی قدس شریف و حذف نام منحوس رژیم غاصب اسرائیل از صفحه بین‌المللی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 22May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

روز جهانی قدس میراث ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی، روز نشان دادن وحدت جهان اسلام در قبال مسأله فلسطین و علیه سیاست‌های ظالمانه و تفرقه‌افکنانه آمریکا و اسرائیل است و این تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، سبب ناکامی دشمنان اسلام شده است.

حمایت ملت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی و رسیدن به هدف نهایی که نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل است، ادامه می‌یابد و همان‌طور که خداوند سبحان در قرآن کریم فرموده‌اند: «وعده الهی نزدیک است» و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی قدس شریف و حذف نام منحوس رژیم غاصب اسرائیل از صفحه بین‌المللی خواهیم بود.

اگرچه امسال روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، اما آزادی‌خواهان جهان، فریاد انزجار و نفرت خود از ظلم و استکبار رژیم صهیونسیتی و ایادی آنان را بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان می‌رسانند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگ‌‌داشت روز جهانی قدس و گرامی‌‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همگام با سایر اقشار جامعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تأکید و همبستگی خود را با ملت مظلوم و رنج‌دیده فلسطین اعلام می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار