یادداشت/ حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی

«سلیمانی‌»های بسیاری در جهان آماده آزادسازی قدس هستند

استکبار به خیال خود با ترور ناجوانمردانه و شبانه سردار شهید فکر کرد می‌تواند مقاومت را تضعیف کند، ولی در  جهان، سلیمانی‌ها برای آزادی قدس شریف از چنگال استعمار و ظالمان و کودک‌کشان اسرائیل رشد خواهند کرد و خواسته و تفکر شهید سلیمانی خاموش نخواهد شد.
کد خبر: ۳۹۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 22May 2020

گروه استان‌های دفاع‌پرس- حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی؛ تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان مقدس قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.

امسال تقارن ارزشمند روز جهانی قدس به‌عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

روز قدس عامل وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان در دفاع از آرمان‌های فلسطین است و زیر بار ظلم نرفتن مسلمانان یکی از مهم‌ترین پیام‌های روز جهانی قدس است.

روز قدس روز اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است که امروزه بعد از شهادت فرماندهان مقاومت ازجمله سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت تزریق شد.

استکبار به خیال خود با ترور ناجوانمردانه و شبانه سردار شهید فکر کرد می‌تواند مقاومت را تضعیف کند، ولی در  جهان سلیمانی‌ها برای آزادی قدس شریف از چنگال استعمار و ظالمان و خودخواهان و کودک‌کشان اسرائیل رشد خواهند کرد؛ زیرا که خواسته و تفکر شهید سلیمانی خاموش نخواهد شد.

روز قدس از روزهای ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز مسئله فلسطین به مسئله‌ای بین‌المللی تبدیل شده و مختص به جهان اسلام و مقاومت نیست.

روز قدس امسال با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید چهره خشن و پلید و کودک‌کش رژیم صهیونیستی را به عالمیان نشان داد و از همه مهم‌تر سخنان رهبر جهان اسلام در این روز هست که مطمئناً بازتاب گسترده در جهان خواهد داشت و دلگرمی و انرژی به خط مقاومت و جهان اسلام خواهد بخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار