نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مقاومت تنها راه مبارزه با اسرائیل غاصب است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» مقاومت را تنها راه مبارزه با اسرائیل غاصب و حامیان آنان دانست و گفت: مسلمانان و مردم از هر راهی که می‌توانند باید ضمن به نمایش گذاشتن محکومیت جنایات رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش اسرائیل ظلم و جنایت آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 22May 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز (جمعه) در سخنانی با گرامی‌داشت روز جهانی قدس و با تاکید بر  به نمایش گذاشتن انزجار و نفرت از این رژیم غاصب از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اظهار داشت: روز جهانی قدس تعطیل شدنی نیست بلکه قدس همیشه زنده و در قلب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با ظالمان و ستمگران جای دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دارای یک پیام مهم برای مسلمانان و ظالمان است، گفت: آزادی قدس شریف رهایی مسلمانان از چنگال دژخیمان صهیونیستی، نابودی رژیم اشغال‌گر قدس و مهم‌ترین از همه مبارزه دائمی با ظالمان و متجاوزان به حقوق انسان‌ها از مهم‌ترین اهداف روز جهانی قدس است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ظالمان» در خون و رگ همه مسلمانان نهفته  است افزود: رهایی بیت المقدس از چنگال رژیم صهیونیستی و مبارزه با حامیان آنان تا نابودی رژیم اشغال‌گر قدس ادامه دارد.

وی حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را وظیفه و رسالت مسلمانان دانست و تاکید کرد: نابودی ظالمان، دژخیمان و متجاوزان وعده الهی است و بر این اساس روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر نابودی و به زوال کشیده شدن رژیم اشغالگر قدس است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مقاومت را تنها راه مبارزه با اسرائیل غاصب و حامیان آنان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال در روز جهانی قدس به سبب شیوع کرونا راهپیمایی برگزار نمی‌شود ولی مسلمانان و مردم از هر راهی که می‌توانند باید ضمن به نمایش گذاشتن محکومیت جنایات رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش اسرائیل ظلم و جنایت آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری حمایت از آرمان آزادی قدس و فلسطین را رسالت مسلمانان دانست و بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم استان بوشهر درس شجاعت و شهادت را در مکتب نبوی وعلوی فراگرفته و هرگز در برابر ظلم و ستم به ویژه رژیم اشغال‌گر قدس و جنایات آمریکا خاموش نمی‌نشینند.

وی بیان کرد: سرانجام روز جهانی قدس به روز آزادی این سرزمین مقدس خواهد انجامید چراکه این مهم خداوند متعال در قرآن کریم وعده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها