مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه بوشهر:

صهیونیست غاصب بداند که حکومت اسلامی ایران همیشه از ملت فلسطین حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام «عبدالکریم اعلمی‌نژاد» گفت: صهیونیست غاصب باید این را بداند که حکومت اسلامی ایران همیشه از حقوق بلا منازعه ملت فلسطین حمایت می‌کند و اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در جهان اسلام را محکوم می‌کند.
کد خبر: ۳۹۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ - 22May 2020

قدس و فلسطین قطب نمایی جدایی حق و باطل است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالکریم اعلمی‌نژاد» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه  امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس که توسط حضرت امام خمینی (ره) ، رهبر کبیر انقلاب اسلامی همزمان با پیروزی انفلاب شکوهمند اسلامی به عنوان سنتی دیرینه در تمام جهان اسلام بنیان گذاشت شاهد دگرگونی و تحلیل‌های متفاوتی در این برهه از زمان خواهیم بود.

وی گفت: آنچه را که به طور جدی باید گفت این است که قدس و فلسطین همواره به عنوان قطب نمایی است که حق و باطل را از همدیگر جدا می‌سازد و همه مردم جهان باید به این بصیرت  برسند که هر کس به قدس شریف نیز نزدیک شود و قطب نمایش را به سوی قدس تنظیم کند به حق نزدیک می‌شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه  امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت روز قدس خاطر نشان کرد : روز جهانی قدس نقش بسیار مهمی نیز در گشوده شدن دروازه های گفتگو بین آحاد ملت عرب و اسلامی در رابطه با مسئله مهم قدس نیز دارد .

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی با استفاده ازفضای مجازی می‌توان قدرت جریان فکری خود را در فضای مجازی که به طبع از فضای حقیقی بالاتر هست به تمام مردم جهان صدای مظلومیت مردم فلسطین را رسانید .

 اعلمی‌نژاد بیان کرد: این رژیم غاصب صهیونیستی که به یاری یزیدیان زمان یعنی آمریکا و مرتجعین عرب به دنبال تصرف کامل فلسطین هستند و دست به جنایات مختلف می‌زنند در اخر این مردم مظلوم و قهرمان فلسطین هستند که به یاری و لطف خداوند پیروز خواهند شد.

وی تاکید کرد: صهیونیست غاصب باید این را بداند که حکومت اسلامی ایران همیشه از حقوق بلا منازعه ملت فلسطین حمایت می‌کند و اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی در جهان اسلام را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار