امام جمعه موقت اهرم:

فتح خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و اقدام جهادی جوانان مومن و مطیع امام امت بود

حجت الاسلام «اصغر صفری» گفت: فتح خرمشهر نتیجه و رویکرد کلان جنگ به سمت تفکر انقلابی و اقدام جهادی توسط جوانان مومن، انقلابی و حزب الهی و مطیع امام امت بود.
کد خبر: ۳۹۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ - 22May 2020

فتح خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و اقدام جهادی جوانان مومن و مطیع امام امت بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «اصغر صفری» در خطبه های نماز جمعه این هفته اهرم با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان حضرت امام (ره)روز به قدس نام گذاری شد اظهار داشت: روز قدس ملت‌های مسلمان درنقاط مختلف عالم در اجابت به دعوت اسلام و امام عظیم الشان انقلاب و استغاثه مظلومانه ملت فلسطین از آرمان فلسطین حمایت می کنند.

امام جمعه موقت اهرم گفت: امسال در شرایطی روز قدس برگزار می‌شود که همه‌گیری ویروس منحوس کرونا مانع از برگزاری پرشور این روز مهم شده است.

وی با بیان اینکه قضیه فلسطین یکی از لکه‌های ننگ تاریخ بزرگ معاصر اسلام است زیرا در این قضیه مهم یک ملت از کشور و خانه خود بیرون رانده شده است افزود: مسئله فلسطین به هیچ وجه خاتمه نیافته است هرچند بعضی می خواهند این طور وانمود کنند ولی ملت انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده دنیا در روز قدس اعلام می کند این مسئله به هیچ وجه خاتمه یافته نیست.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یک مشکل عربی و فلسطینی نیست یک مسئله دنیای اسلام است. سرزمین فلسطین ریشه در باورها و اعتقادات مسلمانان دارد خاطرنشان کرد: فلسطین در اعصار و قرون جایگاه تمدن اسلامی بوده است و در حال حاضر مهمترین دغدعه جهان اسلام است. در آینده نزدیک قدس متعلق به اسلام است.

صفری بیان کرد: امسال اولین روز قدسی است که بدون زائر شهید قدس حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود. سلیمانی راهبرد دفاع را تبدیل به راهبرد وجوب کرد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک سوق داد. همه این را باید بدانند هیچ راهکاری غیر جهاد و مقاومت برای امت اسلامی وجود ندارد.

امام جمعه موقت اهرم با بیان اینکه برای منطقه و غرب آسیا یک راه بیشتر وجود ندارد آن هم انحلال و زوال رژیم صهیونیستی است افزود: امروز وجود رژیم صهیونیستی از لحاظ اسلامی، انسانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی  یک خطر بزرگ برای منطقه است.

وی به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر نتیجه و رویکرد کلان جنگ به سمت تفکر انقلابی و اقدام جهادی  توسط جوانان مومن، انقلابی و حزب الهی و مطیع امام امت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار