بیانیه سازمان بسیج رسانه استان بوشهر به مناسبت روز قدس؛

حرکت خروشان انقلاب اسلامی نقشه ساحران صهیونیستی را نقش بر آب کرده است

سازمان بسیج رسانه استان بوشهر طی بیانیه ای اعلام کرد: حرکت خروشان انقلاب اسلامی تا به امروز نقشه ساحران صهیونیستی را نقش بر آب کرده و میدانی که صحنه‌ حمایت بی‌دریغ از رنج دیدگان شده و به نمادی از مقابله‌ی جبهه  مستضعفین با مستکبرین عالم بدل گشته است.  
کد خبر: ۳۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 22May 2020

حرکت خروشان انقلاب اسلامی نقشه ساحران صهیونیستی را نقش بر آب کرده است

به گزارش دفاع‎ پرس از بوشهر، سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در بیانیه‌ای بر ادامه مبارزه با رژیم اشغال‌گر قدس تاکید کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

«ما میگوییم مبارزات همه‌جانبه‌ ملّت فلسطین مبارزات سیاسی، مبارزات نظامی، مبارزات اخلاقی و فرهنگی- باید ادامه پیدا کند تا کسانی که غاصب فلسطین هستند، تسلیم رأی ملّت فلسطین بشوند. از همه‌ی مردم فلسطین اعمّ از مسلمان و مسیحی و یهودی فلسطینی و آن کسانی که در خارج فلسطین تبعید‌شده‌ی از فلسطین هستند، نظرخواهی بشود، و اینها معیّن کنند که چه نظامی در فلسطین حاکم باشد و همه تسلیم آن باشند؛ مبارزه تا این زمان باید ادامه پیدا کند و ادامه پیدا خواهد کرد.»
حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ـ 15 خرداد  1398

مسئله آرمان آزادیخواهی فلسطین و حمایت از قدس شریف بی‌شک امروز مسئله اول جهان اسلام است، جوششی جهانی که با آینده‌بینی متعالی امام راحل از ابتدای حرکت خروشان انقلاب اسلامی تا به امروز نقشه ساحران صهیونیستی را نقش بر آب کرده و جهان را علیه ستم و بیداد رژیم کودک کش به میدان آورده، میدانی که صحنه‌ حمایت بی‌دریغ از رنج دیدگان شده و به نمادی از مقابله‌ی جبهه  مستضعفین با مستکبرین عالم بدل گشته است.  

فعالان عرصه رسانه در استان بوشهر با تأسی از راه و سیره شهدا به‌ویژه سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر عزت اسلام و سربلندی ایران گام خواهند برداشت و با تأکید بر این بخش از  نامه شهید راه قدس نامه فرمانده شهید سپاه قدس به فرمانده گردان‌های قسام که آورنده‌اند «دفاع از فلسطین افتخاری برای ما محسوب می‌شود و از این وظیفه در مقابل متاع دنیا چشم‌پوشی نخواهیم کرد».

دوستان فلسطین دوستان ما هستند و دشمنان فلسطین دشمنان ما هستند و این سیاست ما بوده و خواهد بود. باافتخار و تمام توان در کنار دوستان فلسطینی خود در مقابل دشمنان قسم‌خورده ایران و اسلام‌خواهیم ایستاد و تا آزادی کامل قدس شریف و فلسطین اشغالی به مبارزه حق‌طلبانه خود در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه عرصه رسانه ادامه خواهیم داد.

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اجتماعات ازجمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را سلب کرده، ما بسیجیان عرصه رسانه در استان بوشهر ضمن درود به روح پرفتوح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جهان اسلام به‌ویژه جبهه مقاومت و تجدید پیمان با رهبر فرزانه‌مان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، وظیفه خود را از پیش مهم‌تر دانسته و بر مبارزه تا آزادی قدس شریف و فجر پیروزی به‌عنوان آرمان انقلاب اسلامی تأکید کرده و در مسیر تحقق این مهم در کنار دیگر اقشار جامعه آماده‌ی جان‌فشانی و ایثار هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار