نمازجمعه این هفته پلدختر اقامه شد

نماز جمعه شهرستان پلدختر به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید «محسن موسوی» اقامه شد.
کد خبر: ۳۹۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ - 22May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی محمد گنجی» مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: به حول و قوه الهی بنا به تصمیم و اعلام مسئولین بهداشتی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان نمازجمعه در پلدختر پس از وقفه ای چند ماهه  با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

گنجی از نمازگزاران نمازجمعه خواست تا وسایل شخصی از قبیل ماسک، دستکش، مهر و تسبیح، سجاده و چادر نماز به همراه داشته باشند.

وی افزود: خطبه های نماز جمعه قبل از اذان ظهر یعنی راس ساعت ۱۳ آغاز شده و به اذان ظهر و اقامه نماز جمعه متصل خواهد شد. لذا مردم مومن و روزه دار با توجه به اختصار بودن خطبه ها و برنامه های نماز جمعه به موقع حضور بهم رسانند.

وی گفت: مردم مومن و روزه دار از همراه آوردن افراد خردسال خودداری کنند. براساس تدابیر اندیشیده شده فضای داخل و بیرونی مسجد و دارالقرآن الزهرا (س) ضدعفونی شده و تدابیر بهداشتی به نحو مطلوبی اجرا شد اما درعین حال افراد دارای بیماریهای قلبی و ریوی و سالمندان به منظور مراقبت از خود در مقابل و یروس کرونا در منزل بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها