امام‌جمعه دلوار:

شهید سلیمانی شهید قدس بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی زاهد دوست» گفت:حقیقتاً شهید سلیمانی شهید قدس بود چرا که او بود که راهبرد مبارزه به‌ جای مذاکره را سیاست اصلی مقاومت قرارداد و در سراسر منطقه به الگو تبدیل شد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد و کرانه باختری را مسلح کرد.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 22May 2020

به گزارش دفاع‎‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام‌ «علی زاهد دوست» امام‌جمعه دلوار در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به‌روز جهانی قدس اظهار داشت: این اولین روز قدس است که بدون حضور شهید حاج قاسم سلیمانی برگزارمی‌شود. شهیدی که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع پیکرش، او را شهید قدس نامید.

وی گفت: حقیقتاً شهید سلیمانی شهید قدس بود چرا که او بود که راهبرد مبارزه به‌ جای مذاکره را سیاست اصلی مقاومت قرارداد و در سراسر منطقه به الگو تبدیل شد و مقاومت اسلامی را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد و کرانه باختری را مسلح کرد و گاهی با شرکت مستقیم در جنگ‌ها مثل جنگ ۲۲ روزه هدایت عملیات را بر عهده می‌گرفت و با طرح‌های او بود که افسانه‌ی شکست‌ناپذیری صهیونیسم باطل شد و زنگ نابودی اسرائیل پلید به صدا درآمد.

وی تاکید کرد: هدف‌ استکبار و صهیونیسم این است که نام فلسطین به فراموشی سپرده شود اما ملت انقلابی ایران و همه ملت‌های مسلمان جهان، در روز قدس اعلام می‌کنند که مسئله فلسطین به‌هیچ‌وجه فراموش نخواهد شد.

زاهد دوست تصریح کرد: روز قدس فقط برای دفاع از فلسطین نیست بلکه روز دفاع از اسلام است چراکه وجود غده سرطانی اسرائیل برابر همه مسلمانان و برای منطقه غرب آسیا پرخطر و مضر است و بحمدالله امروز به برکت جهاد و مقاومت امت اسلام از هرروز ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده است.

امام‌جمعه دلوار با گرامیداشت یاد و نام یکی از پُرافتخارترین نمادهای این فتح الفتوح، «شهید حسن باقری» افزود: این شهید سرافراز در بین فرماندهان جوان، مؤمن و انقلابی، به تعبیر رهبر معظم انقلاب «معجزه‌ی انقلاب» است و نقش بسیار مهمی در فتح خرمشهر داشت.

زاهد دوست تأکید کرد: فعالیت‌های انقلابی «شهید باقری» در میدان‌ها دفاع مقدس، قابل الگو گیری در سایر میدان‌ها است باید از مکتب شهدا الگو گرفت.

وی با تبریک و تسلیت شهدای جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی در ناوچه کنارک به‌ویژه شهید مصطفی پویان فر از دیار حماسه خیز دلوار افزود: فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران موجی از عزت و اقتدار را در ج هان به ارمغان آورده است.  شهدا برای خود عزت و برای کشور و وطن خود عظمت و اقتدار و برای خانواده خود افتخار را به ارمغان آورده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها