امام جمعه الیگودرز:

روز قدس ابتکار تاریخی امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام «مهدی سرلک» گفت: نامگذاری روز قدس ابتکار تاریخی امام خمینی ( ره ) است که جادوانه می‌ماند.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰ - 22May 2020

به گزارش  دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک» امام جمعه الیگودرز، امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین و مؤمنات اظهار داشت: امیدوارم خدای متعال به برکت ماه رحمت و ضیافت الهی توفیق تقوا و پرهیزکاری که ثمره ماه مبارک رمضان است را به همه عنایت فرماید.

وی افزود: تقوا رمز سعادت دنیا و آخرت است و امّت اسلامی به برکت تقوا می تواند در مقابل امواج طوفنده ی مشکلات جهان پیروز گردد.

سرلک گفت: قرآن کریم وعده داده که اهل ایمان به برکت تقوا، استقامت و صبر در نهایت وارثان اهل زمین خواهند بود و عاقبت خیر در انتظار آنان است.

وی با بیان اینکه روز قدس از ابتکارات تاریخی خورشید عالم تاب قرن حضرت امام خمینی(ره) است، بیان کرد: روز قدس موجب تشکیل اجماع بین المللی در سطح جهان با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

وی اضافه کرد: امروز آرمان فلسطین از مرزهای کشورهای اسلامی فراتر رفته و به یک گفتمان و تشکیلات بین‌المللی با محوریت جبهه مقاومت تبدیل شده است و در آینده نزدیک با نصرت الهی و بدست آزادی خواهان جهان مخصوصاً رزمندگان جبهه مقاومت با ادامه راه شهید بین‌الملل مقاومت اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی وعده ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر نابودی استکبار جهانی به خصوص اسرائیل غاصب محقق و دنیا از لوث وجود ظالمان و مستکبران پاک می‌شود.

حجت الاسلام سرلک تاکید کرد: با آزادی قدس شریف، ظهور حجت خدا و عصاره اولیاء حضرت بقیة الله (عج) هموار خواهد شد.

وی با گرامیداشت روز سوم خرداد گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، شهر خون و قیام است.

وی افزود: امیدواریم همان خدایی که بفرموده امام راحل خرمشهر را آزاد کرد به دست رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بزودی سبب آزادی قدس شریف گردد.

امام جمعه الیگودرز اظهارداشت: میزان زکات فطره با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب به ازای هر نفر حداقل ۱۰ هزار تومان است که توصیه میشود با توجه به مصوبه سالهای گذشته پرداخت زکات فطره متمرکز در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.

حجت السلام سرلک بیان کرد: درباره اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان علی رقم آمادگی کامل همه دستگاه ها همه ما تابع تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که تا این لحظه مجوزی صادر نشده است.

وی اضافه کرد: چنانچه ابلاغیه ای درباره برگزاری یا عدم برگزاری نمازعید سعید فطر صادر گردد، در اولین فرصت به اطلاع عموم مردم شهرستان خواهد رسید.

 وی همچنین با گریز به بیماری کرونا گفت: مجدداً از مردم  درخواست داریم با توجه به سیر صعودی بیماری کرونا در سطح شهرستان هشدارها، توصیه ها و نکات بهداشتی تأکید شده توسط مسئولان و متخصّصان را بیش از پیش جدی گرفته و رعایت نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها