فرمانده سپاه نقده:

آزادسازی خرمشهر نتیجه صبر و مقاومت در راه خدا بود

سرهنگ برنا گفت: بعد از آزادسازی خرمشهر امام فرمود: « خرمشهر را خدا آزاد کرد»، این یک سخن الهی بود، امروز هم ما در کشورهای اسلامی شاهد آزادسازی خرمشهرهای دیگر هستیم که حاصل مقاومت و صبر در راه خدا است.
کد خبر: ۳۹۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 22May 2020

آزادسازی خرمشهر نتیجه صبر و مقاومت در راه خدا بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «علی برنا» فرمانده سپاه نقده در جمع خبرنگاران امروز، به مناسبت روز قدس و همچنین سال‌روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: استعمارگران در راستای خوش خدمتی به یهودیان تندرو به سمت کشور فلسطین هدایت شدند و بعد از آن به بهانه خرید خانه و کاشانه مردم، در فلسطین برای خود جایگاه ایجاد و در باطن علیه اسلام توطئه کردند.

وی افزود: یهودیان می‌دانستند اسلام در آینده برای خودش پایگاه مهمی در جهان باز خواهد کرد بنابراین برای مقابله با اسلام از سال‌ها پیش با ایجاد یک غده سرطانی در منطقه برنامه‌ریزی کردند.

 فرمانده سپاه نقده ادامه داد: استعمار قصد داشت با ایجاد رژیم اشغالگر قدس نفاق را در تمام کشورهای اسلامی منطقه پخش کند اما غافل از این بود که گروه‌های مقاومت اسلامی برای تقابل با آنها شکل می‌گیرد مانند حماس در فلسطین، حزب‌الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق، زینبیون در پاکستان و فاطمیون در افغانستان متولد شدند.

 وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی در مقابل گروه های مقاومت زمین گیر شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل قطعا 25 سال آینده را نخواهید دید چرا که بر اثر اقدامات نیروهای مقاومت سنگرهای اسلام یکی پس از دیگری از کفار پس گرفته م‌ شود و در اختیار آزادی خواهان جهان قرار می گیرد.

 سرهنگ برنا خاطرنشان کرد: این ایام با شیوع ویروس کرونا تقارن پیدا کرده است و این ویروس کل جهان را تهدید می کند به طوری که کشورهای استعمارگر هم در مقابل آن عاجز مانده اند و مردمی که در غرب حتی خدا را نمی شناختند به فطرت خودشان بازگشته و به دعا و راز و نیاز پرداختند در حالی که تا دیروز آیات الهی را به تمسخر می گرفتند.

 وی گفت: ما همچنین در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر قرار داریم و نباید از یاد ببریم که جنگ هشت ساله دفاع مقدس هم توسط یهودیان تندرو و کشورهای استعمارگر بر کشور ما تحمیل شد.

 فرمانده سپاه نقده اظهار کرد: بعد از آزادسازی خرمشهر امام فرمود: « خرمشهر را خدا آزاد کرد»، این یک سخن الهی بود، امروز هم ما در کشورهای اسلامی هم آزادسازی خرمشهرها را می‌بینیم که حاصل مقاومت و صبر در راه خدا است.

 وی گفت: همچنان که خدا خرمشهر را آزاد کرد اطمینان داشته باشید که فلسطین هم آزاد خواهد شد و در آن شکی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار