نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

روز قدس نگاه‌ها را معطوف فلسطین می‌کند

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس نشان دهنده اتحاد و همدلی بین مسلمانان بوده که توجه‌ و نگاه‌ها را به فلسطین معطوف می‌کند.
کد خبر: ۳۹۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ - 22May 2020

روز قدس نگاه‌ها را معطوف فلسطین می‌کند

حجت‌الاسلام جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با اشاره به اهمیت روز قدس و فلسطین برای جهان اسلام اظهار داشت: روز قدس نشان دهنده اتحاد و همدلی بین مسلمانان بوده که توجه‌ و نگاه‌ها را معطوف به فلسطین می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با کمک ابزار رسانه‌ و به راه انداختن جنگ مجازی به دنبال فراموشی مسئله قدس است، افزود: یکی از راه‌های ماندگای آرمان آزادی فلسطین همین روز قدس است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس در کشور برگزار نشد و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نخستین بار در این روز سخنرانی کردند که این موضوع نشان دهنده اهمیت روز قدس برای ایشان است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز قدس مسائل مهمی را مطرح کردند، تصریح کرد: در این سخنرانی بیان شد که مسئله قدس در صدر سیاست خارجی ایران قرار داشته و با وجود همه مشکلات، جمهوری اسلامی ایران روز قدس را همچنان اولویت سیاست خارجی خود می‌داند.

حجت‌الاسلام شبستری با بیان اینکه دشمن با توجه به شیوع کرونا در جهان به دنبال غفلت مردم از موضوع قدس بود، خاطرنشان کرد: اما همین موضوع به فرصتی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترند شدن آزادی قدس، انتشار گسترده پوسترهایی با شعار «القدس لنا» و سایر اقدامات در این فضا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار