مراسم یادواره شهدای کارمند و ترور استان اردبیل برگزار شد

مراسم یادواره 68 شهید کارمند و شهدای ترور استان اردبیل روز شنبه مورخه 6/7/1392 از ساعت 10صبح در محل حسینیه نمایشگاه فرهنگی رزمی عملیات بدر برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵ - 29September 2013

مراسم  یادواره شهدای کارمند و ترور  استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم یادواره 58 شهید کارمند استان اردبیل شهردار اردبیل مهندس بدری گفت:«شهدا از ما انتظار دارند که خالصانه و صادقانه و بدون منت در خدمت گذاری به مردم بکوشیم.» سپس از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان از شهردار اردبیل به خاطر تلاش در راه نشر ارزشهای والای دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

درادامه مراسم سردار گنجگاهی ازپیشکسوتان و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس استان ضمن بیان خاطراتی از آن دوران گفت:کشور ما با پشت سر نهادن امتحانات و آزمونهای بزرگی چون جنگ تحمیلی با حمایت همه جانبه شرق و غرب از صدام، ترور بزرگان و نخبگان نظام و مردم بی دفاع و نیز تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه، به برکت خون شهدا و با الهام از قیام عاشورا توانست سرپا بایستد و همچنان به راه خود ادامه دهد. سردار گنجگاهی افزود: قدرتمندی و عزت امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و این ظهور و بروز این فرمایش حضرت امام (ره) است که فرمودند:« ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم.»

مداحی و شعر خوانی و تجلیل از آتش نشانان نمونه به مناسبت روز آتش نشانی از دیگر بخش های این مراسم بود.  
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار