مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط فروشگاه‌های اتکا در رزمایش مواسات و همدلی

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا از توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 23May 2020

حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در رزمایش مواسات و همدلی/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای «اتکا» وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در میان هم‌وطنان که به سفارش قرارگاه مردم‌یاری عاشوراییان وزارت دفاع صورت گرفت، در رزمایش مواسات و همدلی شرکت کرد.

«مرتضی اعلمی» مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در این زمینه اظهار داشت: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر ضرورت کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا بسته‌های معیشتی را در جهت توزیع در مناطق محروم به‌ویژه نقاط صفر مرزی در ماه مبارک رمضان تهیه و تدارک دید.

وی ادامه داد: ارسال کمک‌های همدلانه به نقاط صفر مرزی که امکان دسترسی به این نقاط توسط نهاد‌های دیگر بسیار محدود بود، توسط شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا انجام گرفت.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با اشاره به اقلام توزیع شده در قالب بسته‌های معیشتی گفت: این اقلام شامل، برنج، چای، قند، ماکارانی، نخود، لوبیا قرمز، لپه، تن ماهی، رب گوجه، روغن و خرما بوده است.

اعلمی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این شرکت تهیه و ارسال سه هزار و ۶۳۱ بسته سبد کالای مواد غذایی در استان مازندران، تهیه و ارسال ۴۵۰ بسته سبد کالای مواد غذایی در استان خراسان جنوبی و تهیه و ارسال بسته‌های مواد شوینده و بهداشتی در استان کردستان است.

وی افزود: از سوی دیگر کمک‌های ارسالی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا به هم‌وطنان آسیب‌دیده ازسیل در سیستان و بلوچستان، پیش از ماه مبارک رمضان انجام شده است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ارزش ریالی این کمک‌ها را بیش از ۱۵ میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: تهیه، بسته‌بندی و ارسال پنج هزار بسته اقلام غذایی اهدایی نیز از طرف قرارگاه مردم‌یاری عاشوراییان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صورت گرفته است.

اعلمی بیان کرد: تهیه و ارسال مواد غذایی و پتو به ارزش بیش از دو میلیارد ریال توسط فروشگاه‌های اتکا به استان هرمزگان از دیگر کمک‌های ارسالی به هم‌وطنان در دوران شیوع ناملایمات بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار