در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

حضور مثال زدنی رزمندگان سیستان و بلوچستان در عملیات بیت المقدس

«رستم بامری» جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: از همان ابتدای حمله رژیم بعثی عراق به کشورمان، رزمندگان استان سیستان و بلوچستان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند و حضوری مثال زدنی در این عرصه داشتند.
کد خبر: ۳۹۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 23May 2020

حضور رزمندگان سیستان و بلوچستان در عملیات بیت المقدس«رستم بامری» جانباز هشت سال دفاع مقدس و هم رزم پاسدار شهید «علی بخش پرورش» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: از همان ابتدای حمله رژیم بعثی عراق به کشورمان، رزمندگان استان سیستان و بلوچستان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه نیروهای نظامی و انتظامی این استان در خود سیستان و بلوچستان با اشرار و گروهک های معاند جدایی طلب درگیر بودند، اما رزمندگان اسلام خواستار حضور در جبهه های حق علیه باطل بودند.

این رزمنده بلوچ اضافه کرد: سال ۵۹ جوانان زیادی از شهرستان دلگان جذب سپاه پاسداران شده و به مناطق جنگی اعزام شدند که یکی از آنها پاسدار شهید علی بخش پرورش بود.

بامری افزود: شهید علی بخش پرورش تک پسر خانواده و سرپرست مادر و خواهرانش بود و می توانست با این بهانه از حضور در جبهه سرباز زند اما راهی مناطق جنگی جنوب شد.

وی تصریح کرد: این شهید زمانی که فتوای امام راحل مبنی بر حضور مردم برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی مان را شنید، راهی جبهه های حق علیه باطل شد تا با بعثی های متجاوز به مقابله بپردازد.

بامری خاطرنشان کرد: پاسدار علی بخش پرورش سرانجام در نخستین روزهای آغاز عملیات بزرگ بیت المقدس که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر شد، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها