بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران به مناسبت آزادسازی خرمشهر

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ایی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 23May 2020

نقطه اوج  فتح و بازپس گیری خرمشهر وحدت نیروهای مسلح بود.    //// خبر نیازمند بازگزاری مجدد است. تیتر نقطه ندارد/// انتهای پیام//// فونت خبر اصلاح شئدشود/// تیتر نقطه ندارد/// لید خبر لحاظ شود/// سایز عکس باید 306 در 184 باشد//// عکس به متن نمی چسبدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

در فتح خرمشهر جهانیان کار امدی انقلاب، اسلام و ملت مؤمن ایران را مشاهده کردند.

حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)

یورش همه جانبه نظامی به ایران اسلامی زمانی آغاز گردید که تمامی راهها و توطئه های را دشمنان اسلام و انقلاب از نیل به اهداف خویش که همانا شکست یا انحرف جمهوری اسلامی بود ناامید و به رغم خود تنها راه مقابله و حذف نظام نوپای اسلامی را درتحمیل جنگ نظامی دانسته تا از این رهگذر ضمن تضعیف اراده ملت ایران و نظام اسلامی در افکار عمومی بویزه ملت های مسلمان و مستقل و آزادیخواه نا کارآمد جلوه داده و در کنار آن امید بخشی به دولت های وابسته هرگونه تحرکی را از ملت ها سلب نمایند.

آنان با برآورد اطلاعاتی از وضعیت داخلی ایران و سایر محاسبات مادی شکست جمهوری اسلامی را محرز و قطعی تلقی کرده تا جایی که رسیدن به مرکز حکومت را به یک هفته تا ده روز در تقویم جنایت خود قید نموده و رسماً نیز این ادعا را اعلام نمودند. همه شواهد و قرائن ظاهری به لحاظ محاسبه آماری و شرایط اجتماعی و منطقه ای و ائتلاف سران کشورهای سلطه در رأس آن آمریکا و شوروی دست یافتنی به نظر میرسید.

آنان در محاسبات خود نسبت به منابع، جنگ افزار، حمایت قارون های منطقه ای انتخاب گزینه عنصرجاه طلب و حتی بهره گرفتن از مکاتب حاکم در جهان درخصوص رد نظریه جدید شعار (نه شرقی و نه غربی) به این نتیجه قطعی رسیده بودند که انقلاب اسلامی ماندگار نبوده و محکوم به شکست خواهد بود.

اما آنچه را که به حساب نیاورده بودند عنایت خداوند، هدایت و رهبری پیامبرگونه امام راحل و ایثارو فداکاری ملت به پا خواسته ایران اسلامی که با پیروی از اسلام ناب و تأسی از مکتب حماسه ساز عاشورا را نادیده گرفته و تجربه نکرده بودند.

علی ایحال با همه سختی ها و مشکلاتی که بر این ملت روا داشته اند. انقلاب اسلامی با وحدت مثال زدنی ملت و در رأس آن وحدت نیروهای مسلح پس از رفع برخی از موانع با سرعتی غیر قابل باور پیروزی های پی در پی را بدست آورد که نقطه اوج آن فتح و بازپس گیری خرمشهر را به عنوان نقطه عطف تاریخی از ان میتوان یاد کرد. اکنون نیز بسیاری از پیروزی ها در عرصه های مختلف ناشی فضای حاکم از آن دوران نورانی است و چنانچه همان روحیه در روش و منش د رمردم و نیروهای ما حاکم باشد کارآمدی اسلام، انقلاب را جهانیان شاهد خواهند بود. انشالله

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار