«اسما دهقان» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اجرای طرح اکسیر در زاهدان

مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به پیشرفت جوامع و استفاده حداکثری از اینترنت و حضور بیشتر اعضای خانواده در دنیای مجازی؛ سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس طرحی به عنوان طرح اکسیر را راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 23May 2020

اجرای طرح اکسیر در زاهدان«اسما دهقان» مسئول امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: باتوجه به پیشرفت جوامع و استفاده حداکثری از اینترنت و حضور بیشتر اعضای خانواده در دنیای مجازی؛ سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس طرحی به عنوان طرح اکسیر را راه اندازی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم اجرای همایشات و تجمعات دایره نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اقدام به اجرای این طرح به صورت مجازی کرده است.

دهقان در ادامه گفت: بمناسبت سوم خرداد این طرح آغاز و در ۱۰ جلسه به صورت ویدیوهای کوتاه و کم حجم در فضای مجازی بارگزاری خواهد شد و همچنین آی دی ارتباطی در اختیار مخاطبین قرار داده شده است تا سوالات خود را با کارشناس مربوطه مطرح کنند.

این مسئول اعلام کرد: با توجه به همگانی بودن مخاطبین فضای مجازی؛ سعی شده است از تمامی مطالب و نکات مربوطه و مورد نیاز از جمله آسیب ها و تهدیدات؛ مزایا و فرصت ها؛ کلاهبرداری ها و... فضای مجازی؛ در این سلسله کارگاه ها مطالب مفید مطرح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها