افتتاح نمایشگاه مجازی عکس «سردار دلها» در زنجان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: «نمایشگاه مجازی عکس سردار دلها» در زنجان همزمان با تفدیر از چهار خانواده شهید در زنجان رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 23May 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «علی کاظمی» صبح امروز در سیزدهمین جلسه تجلیل از ایثارگران اظهار داشت: ایثار و شهادت، یکی از موضوعات و مباحث مهم جامعه است و باوجود گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی هنوز روح گذشت و فداکاری در جامعه زنده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه اقدام کادر پزشکی و درمانی در موقعیت کنونی مصداق بارز ایثار اجتماعی است، تصریح کرد: قطعا ادامه جنگ تجلی ایثار اجتماعی است که در این عرصه نیز شاهد آن بودیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خدمت‌رسانی و ایثار کادر پزشکی استان، حفظ سلامت جامعه ایثارگری به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا را از جمله اولویت‌ها و دغدغه‌های مسؤولان بنیاد شهید استان عنوان کرد و گفت: در این راستا به منظور حفظ سلامت جامعه هدف بنیاد شهید نسبت به توزیع اقلام بهداشتی اقدام شد.

«کاظمی» با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا، نهضت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به صورت حضوری تا اطلاع ثانوی لغو شده است، تصریح کرد: در حال حاضر طرح سپاس و پایش سلامت جانبازان و والدین شهدا برای پیگیری آخرین وضعیت این خانواده‌ها به صورت تلفنی انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه کارنامه ۸ سال دفاع مقدس مملو از ایثارگری و جانفشانی است، افزود: مستندات آن‌ها جمع‌آوری می‌شود تا این تاریخ پرگهر در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرد و اقدامی در راستای ترویج ایثار اجتماعی باشد.

«کاظمی»در ادامه از تقدیم ۱۵۸ شهید از استان زنجان در عملیات بیت‌المقدس خبر داد و بیان کرد: به یاد این شهدا امروز از دو خانواده شهید، یک فعال عرصه سلامت و یک خانواده شهید سلامت تقدیر می‌شود. همچنین در پایان این مراسم نمایشگاه موضوعی سوم خرداد در بنیاد شهید استان بازگشایی شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار